Pendapat Kritis

RSS Feed

Klon Siti Nurhaliza?

Suara gadis yang menyanyikan lagu ini memang sedap, malah seperti suara Siti Nurhaliza pula. Saya merakamkan video ini di sebuah majlis perkahwinan baru-baru ini di Sungai Ramal, Kajang.

15 Mei

5 komen »

  1. suara siti nurhaliza sebelum kahwin.. he he

    Komen ditulis oleh Mohd Ismail — Mei 19, 2009 @ 12:58 am

  2. sedap la sore tu…
    hehe..
    kat sg.ramal?
    dkt la dgn sy…
    ;D

    Komen ditulis oleh penulis cyber — Mei 21, 2009 @ 4:13 am

  3. Hahahahaha.. Yergh.. Sebelum pra matang.. Huhuhuhuh

    Komen ditulis oleh ijamidayu — Mei 23, 2009 @ 2:02 am

  4. dia patut masuk AF or 1inaMillion.

    aku rasa, kalau dia nyanyi lagu lain pun sedap dan tak la serupa suara siti sangat. Tapi sebab dia nyanyi lagu siti tuh dengar cam suara siti.

    Tapi!.. afsal xde gambo muka dia. hehe
    kalau cun bleh la.. kalau tak, xleh blah la.. mesia nih nak ada rupe gak.

    Komen ditulis oleh mysticmind — Mei 24, 2009 @ 12:31 pm

  5. hurmm….
    ad laa jgak mirip2 ct…tp ct is d bezt..
    a’ah..msuk laa ppew prtndngan…
    huhu..pew rhsia sore sodap..??

    Komen ditulis oleh gEe-YoW — Mei 30, 2012 @ 6:42 pm

Tinggalkan komen anda

Bedøvende kondomer er for alle mænd Kondomer med bedøvende creme er ikke kun for dig, der kommer meget tidligt i samlejet. Det er nemlig ikke din fejl, hvis du kommer hurtigere end din kvinde, for kvinder har af hormonelle årsager brug for at blive stimuleret i længere tid for at opnå orgasme. Prøv et Bedøvende kondom her.