Pendapat Kritis

RSS Feed

Siapakah Saiful Bukhari?

Memang menarik apabila membaca ulasan seorang bekas pelajar UNITEN mengenai karektor yang terlibat membuat laporan polis dan mendakwa bahawa beliau telah diliwat oleh Ketua Umum KeADILan. Tentunya saya langsung tidak mempercayai dakwaan ini dan apabila membaca ulasan ini maka terbongkarlah tembelang manusia jahanam bernama Saiful Bukhari.

Musang berbulu ayam? Kalau ulasan ini adalah benar…saya kata YA!

01 Jul

5 komen »

  1. dunia sudah mahu kiamat…
    tapi hanya yang berserban sedar
    yang tengok sekadar tengok
    kritik jadi kritikan
    satu tak masuk fikiran
    manusia sudah rosak

    Komen ditulis oleh zaafikri — Julai 2, 2008 @ 11:01 am

  2. Apa dia ulasan tu? The link is broken.

    Komen ditulis oleh daddywoo — Julai 9, 2008 @ 11:31 pm

  3. aku menyampah gile tgk saiful tu

    Komen ditulis oleh naps — Julai 18, 2008 @ 2:59 pm

  4. Aper citer kes die die ni eh? Senyap dah skang nie…

    Komen ditulis oleh chuckiesd — November 1, 2008 @ 12:23 pm

  5. Memang pn ! Mamat tu dh gila , apa dia nak pn tk tahu . DSAI tu dh tua , Kau tu muda lagi . Mana kudrat kau ? Penipu!!!!!! Tk masuk Akal ! Baik kau Tipu kau penah keja pam tayar keta api ! baru org nk gelak . Kau tipu mcm ni org meluat tau ! Bangang…………………

    Komen ditulis oleh kharudin — Disember 11, 2008 @ 1:04 pm

Tinggalkan komen anda

Bedøvende kondomer er for alle mænd Kondomer med bedøvende creme er ikke kun for dig, der kommer meget tidligt i samlejet. Det er nemlig ikke din fejl, hvis du kommer hurtigere end din kvinde, for kvinder har af hormonelle årsager brug for at blive stimuleret i længere tid for at opnå orgasme. Prøv et Bedøvende kondom her.